Pliki Cookie - Nasz serwis używa plików cookie w celach reklamowych i statystycznych. Niewielkich plików txt zapisywanych i przechowywanych przez przeglądarkę jako pliki tymczasowe. Korzystając ze strony,zgadzasz się na używanie przez nas tych plików. Możesz wyłączyć zapisywanie cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Możesz też zrezygnować z przeglądania naszej strony.

Strony związane z hasłem 'ulotki reklamowe':

  • Ulotki reklamowe »

    Tanie ulotki reklamowe! Drukowalnia - drukarnia internetowa! Oferujemy Państwu druk ulotek reklamowych, plakatów, wizytówek oraz innych artykułów w bardzo niskich cenach i w pewnych terminach. Gwarantujemy szybką dostawę kurierską w każde miejsce w kraju. Drukujemy w różnych nakładach i formatach. Zapraszamy na naszą stronę, by zapoznać się z aktualną ofertą i promocjami.

    Data dodania: 03 09 2012 · szczegóły wpisu »
  • Ulotki »

    Ulotki reklamowe jako materiał marketingowy - powinny wywoływać ciekawość przede wszystkim swoją formą graficzną. W ulotkach kluczowy jest nadruk, choć to nie on jako pierwszy rozbudza ciekawość. Liczy się przede wszystkim twórcza reklama, przeto takie właśnie powinny być nasze materiały promocyjne. Co do samego tekstu – ulotki powinny „wołać” do naszego ewentualnego klienta chwytliwym napisem. Bezsprzecznie nie można przesadzać, jednakowoż utarte slogany typu Dobra jakość, niska cena! czy Najlepsza restauracja w mieście! Nie przemawiają już do odbiorcy. Firmy inwestują gigantyczne finanse w wzorzec i druk ulotek, a potem angażują jednostki, jakie rozdają je na zawalonych ulicach, na koniec te ulotki lądują w kuble. Przeważa błędne przeświadczenie, że materiały reklamowe wypada rozdawać tam, gdzie przewija się najwięcej ludzi. Powinno się jednak większą uwagę przeznaczyć jakości, a nie ilości. W zależności od tego, jaką branżę reprezentuje nasza jednostka, powinniśmy przemyśleć grupę docelową naszych petentów oraz to, gdzie możemy ją spotkać. Firma UlotkaExpres.pl fachowo doradzi jaką formę reklamy wybrać.

    Data dodania: 10 01 2012 · szczegóły wpisu »